poniedziałek, 16 listopada 2015

Gąbka do makijażu - Beauty Blender


Witajcie. 
To mój pierwszy post na tym blogu. Od jakiegoś czasu zaczęłam regularnie robić zakupy na
Aliexpress. Wiele z was pewnie słyszało o tej stronie. Jeśli nie to kilka słów na ten temat. 





Aliexpress to globalna sieć zakupów internetowych. Można kupić niemal wszystko, od 


ubrań, przez elektronikę, wyposażenie domu i kosmetyki, aż po akcesoria sportowe. Ceny 


produktów są bardzo niskie ze względu na to, że wszystko produkowane jest w Chinach. 


Możemy bezpośrednio zalogować się przez swoje konto na Facebook'u. Płatność jest 


bardzo prosta. Jeśli mamy konto w banku i dostęp do bankowości internetowej, Aliexpress 


przy przelewie zmienia nam wybraną walutę na złotówki i przekierowuję nas na stronę 


naszego banku. Większość sprzedających ma pozytywne opinie. Możemy sprawdzić to w 


ten sposób:



Feedback - średnia ocena obliczona na podstawie opini i komentarzy.

  Sama miałam dużo wątpliwości jak 

większość osób. Nie znalazłam odpowiedniej strony i odpowiednich informacji o 


zakupionych przedmiotach. W takim razie ja będę wam pokazywała jak to wygląda od 


strony internetowej i jak to wygląda już w moich rękach. Za każdym razem wybieram " Free 


shipping " czyli dostawa darmowa. Zacznijmy od skromnej rzeczy jaką jest gąbka do 


makijażu - " beauty blender ". 


1. Czas realizacji: zakup 13.10 - dostawa 10.11

2. Koszt: 1.78 zł



Zdjęcia z Aliexpress:









Zdjęcia po dostawie:







Jest zrobiona z bardzo dobrego materiału. Nie ugina się, wraca do swojego pierwotnego 

kształtu. Nie jest wypełniona powietrzem. Zapakowana była w woreczek foliowy. Spełnia 


swoje zastosowanie. Jedyna uwaga to wysyłka innego koloru ale akurat nie ma to 


większego znaczenia. Ostatecznie jestem bardzo zadowolona.


W następnym poście zobaczycie coś z biżuterii.
Pa !

10 komentarzy:

  1. Też ją zamawiałam i jest strasznie lipna, pochłania wielkie ilości podkładu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie miałyśmy z tej samej produkcji bo moja sprawdza się doskonale :)

      Usuń
  2. Ja tak samo jak wyżej, trafiłam na jakąś okropnie twardą i pochłaniającą pokład :/ ale już zamówiłam inną ala Real Techniques więc może ta się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś taką gąbeczkę z innego sklepu i tez była bardzo kiepska :/ Teraz mam od dłuższego czasu pędzel zamówiony ze strony Dresslink i jest świetny, a kosztował grosze :)
    Co do Alie to ja jednak wolę robić zakupy płacąc przez PayPal, jakoś bezpieczniej się czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam żadnej przykrej sytuacji jeśli chodzi o płatność :) ale każdy ma swoje przekonania i przyzwyczajenia :) dziękuje za zainteresowanie, życzę miłej niedzieli :)

      Usuń
  4. Hej! Możesz do mnie napisać na fb "Klaudia Skarbowska" mam wiele rzeczy z all ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie szybciej jak ty do mnie napiszesz :) po prawej stronie jest ikonka facebooka , wystarczy kliknąć :)

      Usuń
  5. Super blog, będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde wasze słowo.
Jeśli blog jest dla Ciebie ciekawy - OBSERWUJ !