niedziela, 22 listopada 2015

Żele UV do paznokci


W dzisiejszym poście pokaże wam żele UV do paznokci.




 Zamówiłam je dość dawno od 

sprzedającego, który miał bardzo dobre opinie. Żele były pakowane po 3 sztuki a kolory 

pogrupowane już z góry. Nie mogłam wybrać każdego oddzielnie. Ja zdecydowałam się na 

odcienie różu. 

1. Czas realizacji: zakup 11.10 - dostawa 6.11
2. Koszt: 11.39

Zdjęcie z Aliexpress:



Zdjęcia po dostawie:




Zdjęcia były zrobione odrazu po rozpakowaniu przesyłki. Jak widzicie 

ilość opakowaniach 

pozostawia wiele do życzenia. W każdym kubeczku była inna gramatura chociaż wszystkie 

miały mieć 8 ml. W żadnym z nich nie ma nawet po 5 ml. Fakt, że żele są dość gęste i ich 

jakość nie jest najgorsza. Wypróbowałam na wzorniku i mają dobre krycie. Niestety po 

krótkim czasie zaczęły się trochę wylewać. Może zdążę je zużyć bo na wiele i tak nie 

wystarczą. Jeśli ktoś dopiero się uczy robić paznokcie żelowe to na takich śmiało można 

poćwiczyć. Koszt był mały więc wiele nie straci. Z prawej strony znajdziecie głosowanie, 

w którym określicie się czym byłybyście najbardziej zainteresowane z Aliexpress. 

Pomoże mi to robić zakupy.

Pa !

15 komentarzy:

  1. nie te kolorki, ale recenzja warta przeczytania:) mnie interesują kosmetyki z aliexpress:)
    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory nie miałam pojecia o istnieniu aliexpress :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zaglądaj, można kupić wiele fajnych rzeczy za dosłownie grosze :)

      Usuń
  3. Ja właśnie zamówiłam sobie pierwsze lakiery hybrydowe i czekam aż dojdą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, świetny, świetny pomysł na bloga, serio :D brakowało chyba czegoś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, kiedyś zastanawiałam się nad ich kupnem bo polskie marki mają bardzo drogie żele i nie można z nimi raczej eksperymentować bo szkoda :((

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają obiecująco! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde wasze słowo.
Jeśli blog jest dla Ciebie ciekawy - OBSERWUJ !