czwartek, 28 kwietnia 2016

Bielizna Calvin Klein


 Dawno mnie tu nie było ale wierzę w to, że ktoś tu nadal zagląda. Dzisiaj coś dla nas kobietki.

 Żeby zobaczyć opis i zdjęcia kliknij " Czytaj Dalej " 



To będzie dość krótki post ale wrzucę wszystkie najpotrzebniejsze informację. Zamawiałam je już jakiś czas temu. Wiele z was pewnie widziało bieliznę Calvina Kleina z Aliexpress. Ja też się skusiłam chociaż nie byłam przekonana. Wybrałam białe, klasyczne stringi. 

Zdjęcia z Aliexpress:

Zdjęcia po dostawie:



1. Czas realizacji : zakup 16.01 - dostawa 11.02
2. Koszt : 10.19 zł ( teraz drożej )

Stringi są bardzo elastyczne i wygodne. Skład to 100% bawełny. Niestety jak zawsze problem z rozmiarem. Ja noszę bieliznę w rozmiarze S. Te stringi zamówiłam L i są jeszcze troszkę za ciasne.
Ale ogólnie za takie pieniądze warto kupić. Link wygasł ale podaje nazwę sklepu : Witkey Underpants. Do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każde wasze słowo.
Jeśli blog jest dla Ciebie ciekawy - OBSERWUJ !