wtorek, 24 listopada 2015

Selfie Stick - Uchwyt do zdjęć



Czekałam czekałam i się doczekałam. Dziś dotarł do mnie Mini Selfie Stick.





Pewnie wszystkim nam dobrze znany. U nas w sklepach stacjonarnych ceny są dość 

wygórowane ale Aliexpress nigdy nie zawodzi. Są różne uchwyty: na wi-fi, z osobnym 

przyciskiem na Bluetooth i te które ja wybrałam czyli z kablem. 

1. Czas realizacji: zakup 23.10 - dostawa 24.11
2. Koszt: 11.30 zł

Zdjęcie z Aliexpress:

Zdjęcia po dostawie:



Jestem bardzo zadowolona. Bez rozkładania jest bardzo mały. Idealnie zmieści się do 

najmniejszej torebki. Jakość również na plus. Myślałam, że skoro jest mini to będzie dużo 

krótszy niż te normalne uchwyty ale jak widać na ostatnim zdjęciu do najkrótszych nie 

należy. Oczywiście stick jest uniwersalny. Pasuję do wszystkich telefonów. Ogłoszenie było 

w 100% autentyczne. Jestem naprawdę bardzo zadowolona. Polecam wszystkim, którzy 

robią sobie dużo zdjęć i czasami brakuję ręki :)  Z prawej strony znajdziecie głosowanie, 

którym określicie się czym byłybyście najbardziej zainteresowane z Aliexpress. Pomoże mi to 

robić zakupy. Już niedługo coś dla naszych pupili :)

Pa !

4 komentarze:

Dziękuje za każde wasze słowo.
Jeśli blog jest dla Ciebie ciekawy - OBSERWUJ !