poniedziałek, 22 lutego 2016

Portfel


Dość dużo ich na Aliexpress i są warte zainteresowania. 
Żeby zobaczyć opis i zdjęcia kliknij " Czytaj Dalej "



Trochę mnie tu nie było ale nie zapomniałam o was. Paczki zamawiam na bieżąco tylko czasu coraz mniej żeby usiąść i napisać kilka zdań. Teraz to nadrabiam. Zawsze w sklepach mam problem żeby kupić porządny, pojemny portfel. A tu zaskoczenie - na Ali znalazłam. Ładny, kobiecy, z dużymi możliwościami. 


1. Czas realizacji : zakup 1.01 - dostawa 20.01
2. Koszt : 21.98 zł ( teraz drożej )

Zdjęcia z Aliexpress:



Zdjęcia po dostawie:




Jak widać zdjęcia z Aliexpress i po dostawie niczym się nie różnią. Wersji kolorystycznych jest sporo ale ja wybrałam różowy. Dla mnie najważniejszą cechą jest ilość kieszonek na karty i jego wielkość. Spokojnie wszystko mi się zmieści i nie muszę składać banknotów, Drobne nie wypadają bo nie ma żadnych dziur w dolnych rogach. Nie mam do niego żadnych zarzutów. Cena jest bardzo niska jak na jakość tego portfela. Polecam każdej
kobiecie która ma na codzień większą torbę niż kopertówka :) Kupiony w sklepie :
Fancy's Store
Buziaki !

3 komentarze:

  1. Piękny <3 Ja znalazłam na ali super portfel niby z kolekcji Kim Karadashian , z metkami itd :D Uwielbiam aliexpress:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozesz podac mi link do tego portfela?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde wasze słowo.
Jeśli blog jest dla Ciebie ciekawy - OBSERWUJ !